Računalniško mišljenje

Si predstavljaš, da gradiš grad iz lego kock? Najprej moraš razmisliti, katere kocke potrebuješ, kako jih boš združil/-a in kakšen bo končni izdelek. Podobno je pri računalniškem mišljenju, kjer razmišljamo o korakih (kot so kocke), da rešimo problem ali naredimo neko igro ali program na računalniku.

Tako kot pri lego gradnji, kjer moraš včasih problem rešiti tako, da nekaj razstaviš in na novo sestaviš, tudi pri računalniškem mišljenju včasih prideš do težave, ki jo moraš rešiti na nov, iznajdljiv način. To pomeni, da se učiš, kako biti dober/dobra pri reševanju problemov, kako razstavljati velike probleme na manjše delčke, da so lažje obvladljivi, in kako uporabljati logiko, da računalniku poveš, kaj naj naredi.

Vse to pomaga, da lahko ustvarjaš super stvari na računalniku, kot so igre, zgodbe ali celo programi, ki pomagajo ljudem v vsakdanjem življenju.

Si vedel/-a, da skoraj vsak dan počneš kaj, kar je povezano tudi z računalniškim mišljenjem? Tak primer je na primer priprava pice. V spodnji predstavitvi si oglej postopek priprave in razmisli o vprašanjih, ki so zastavljena.

Nekaterih pojmov, kot so algoritem, abstrakcija, razhroščevanje ipd. morda še nisi slišal/-a. To so pojmi, s katerimi poimenujemo posamezne pomembne koncepte s področja računalniškega mišljenja. Čeprav se morda sprva zdijo čudni, nam počasi postanejo domači. Bolj pomembno kot so pojmi, pa je to, da razumeš, kaj z računalniškim mišljenjem lahko počnemo in dosežemo.

Da bi se naučil/-a več o računalniškem mišljenju, si skrbno oglej spodnje kartice. Dokument si lahko tudi preneseš in natisneš.

Dostopnost